Maak een heilige boontje van je boontje

Reclamemaken voor duurzame koffie met portretten van Gandhi, moeder Theresa en Che Guevara gemaakt van duurzame koffiebonen. Da’s nog eens wat anders dan Droogstoppel. De campagne is bedacht door M&C Saatchi voor het merk Ayana Coffee. Volgens P+ betreft het een Thais koffiemerk.

Bron: Portret Gandhi als duurzame koffieboon. P+

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.