De minister heeft het mis

Geschreven door

in

En zoals altijd weet de gassector zich op de valreep er alsnog tussen te frommelen. Terecht dat daar kritiek op is.

Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *