Gastbijdrage: Mijn ontgoocheling na de fakkeltocht

Geschreven door

in

Groningen en gaswinning; een tranendal zonder oog voor historie of bewoners…

Reacties

Één reactie op “Gastbijdrage: Mijn ontgoocheling na de fakkeltocht”

  1. Rob Alberts avatar

    De treurnis blijft ….

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *