Gisteren ben ik begonnen aan een nieuwe uitdaging bij Invitra, het bedrijf achter e-Driver. e-Driver is een mobiliteitsprogramma gericht op reductie van schadelast, brandstofkosten en CO2-uitstoot. Organisaties beschikken met e-Driver over mobiliteitstools om de veiligheidscultuur te optimaliseren. Met interactieve online trainingen neemt het risicobewustzijn van verkeersdeelnemers toe. Het programma biedt ook verschillende tools om processen te borgen die van belang zijn voor de verkeersveiligheid van een organisatie.
e-Driver is gebaseerd op (recente) wetenschappelijke inzichten over beïnvloeding en onbewuste gedragssturing. De afgelopen jaren heeft e-Driver mooie resultaten behaald met haar aanpak.
Mijn rol
Binnen e-Driver zal ik mij de komende maanden in eerste instantie bezig houden met het verwerken en analyseren van de grote hoeveelheid tank- en schadegegevens die maandelijks aangeleverd worden. Ook zal ik de sales afdeling ondersteunen bij de implementatie van e-Driver bij nieuwe klanten. Daarbij helpt het dat ik het systeem de afgelopen jaren zelf heb ingevoerd bij delen van Strukton (dus ik ken al wat succes- en faalfactoren). Verder zitten er nog een aantal leuke plannen in de pijpleiding bij e-Driver waar ik aan ga werken. Meer kan ik daar nu nog niet zo veel over vertellen.
Tijdsbesteding
De werkzaamheden voor e-Driver beslaan voorlopig nog geen volle werkweek. Wat betekent dat ik daarnaast voor andere klussen op het gebied van duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen inzetbaar ben. Een eerste mogelijke klus, waar ik helaas ook nog niet zoveel over mag vertellen, heeft zich al aangediend. Als die doorgaat wordt ’t wat rustiger op m’n blog en en met mijn bijdragen aan Sargasso.
Geef een reactie