In oktober 2007 bestelde mijn vriendin een Orange ADSL + telefonie abonnement. Vanaf november poogt ze bij de gratie gods om de boel aan de praat te krijgen. Helaas lukt dat nog steeds niet. Ondanks herhaaldelijk klagen en bellen en een aangetekende brief geeft Orange nog steeds niet thuis. De ene keer beweert Orange dat er technische problemen zijn die de voortdurende aandacht hebben de volgende keer beweert Orange dat niet hun fout is en dat de verbinding het wel doet.
Spijtig voor hun is dat ze zelfs voor het klantentevredenheidsonderzoek moeten uitwijken naar het perfect werkende mobiele Vodafone nummer van mijn vriendin…
Een monteur van een door Orange erkend installatiebedrijf kwam er afgelopen vrijdag ook niet uit. Ruim 90 euro installatiekosten en dito abonnementskosten leveren nog steeds geen verbinding op.
Vandaag maar weer eens een boze brief gestuurd. Ik dacht eerst aan een melding via de website, maar daar moet je voor inloggen… Beetje K***** als je je abonnementsgegevens thuis hebt liggen voor het geval de boel plotsklaps werkt.
Klantvriendelijkheid bij Orange… Zelfs het UPC van 3 jaar geleden gaat ineens punten scoren!
Geef een reactie op ReinoutS Reactie annuleren